Livet er avlyst på ubestemt tid

Det er ikke ofte at jeg legger meg ned for telling og når jeg først gjør det er det av gode grunner. Jeg har ringt rundt og avlyst ting som står på planen for uka, flyttet avtaler og sagt ifra slik at andre faktisk er forberedt, jeg har organisert slik at jeg kan ta hensyn til meg selv for første gang på det jeg kan huske.

Hodet dunker og formen blir egentlig bare verre etterhvert som timene går, jeg har sovet mesteparten av dagen og hatt slike drømmer man bare har når man har feber. Jeg gleder meg til min kjære kommer hjem for nå er det hans tur til og ta vare på meg, hevnen er alltid søt. 😂

 

I morgen skulle jeg egentlig ha vært på en erfaringskonferanse jeg har gledet meg til og delta på men om formen ikke endrer seg drastisk må det utgå for min del. Slike ting kan man ikke råde over. Så ligger jeg her med tv på og er syk, for første gang i evigheten har jeg lagt meg ned og tenker og bli værende her til jeg har blitt bedre, for en underlig følelse! ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg