Livet ble ufattelig tomt etter dette

Misforstå meg rett, livet mitt er ganske så fylt opp med fantastiske ting og saker jeg brenner for, jeg har faktisk veldig mange ting og gjøre hver eneste dag men akkurat i dag føles alt litt tomt. 24 timer i døgnet har handlet om en eneste ting, jeg har drømt om det om natten, jobbet med det igjennom hele dagene og vært fullt fokusert på dette foredraget. Dette er første dag etter det er gjennomført, jeg har fått så masse fine tilbakemeldinger og jeg følte det gikk over all forventing, men hva nå? 

 

Fylt på spylervæske på bilen.

Jeg tror det kalles antiklimax det jeg føler på nå, jeg har vært så fullt fokusert på ett mål og når jeg gjennomfører det så føles denne tomheten etterpå. 

 

Rett i å hjelpe pappa på handel igjen…. rett tilbake til hverdagen.

I dag ble jeg kastet rett tilbake til hverdagen, til disse helt vanlige tingene og på en måte følte jeg en lettelse over at å legge sammen klær var den viktigste oppgaven min i dag. Alle muskler og nerver har vært i spenn, alle celler i kroppen har jobbet på spreng og først nå kan jeg slappe av igjen.

Pakket ut kofferten, og ryddet i alle klærne våres. Man føler seg ikke helt hjemme igjen før det er gjort.

 

Som dere ser av bildene så har jeg overhode ikke kjedet meg i dag! jeg har faktisk ikke sovet så lenge siden jeg fortsatt var i aktiv rus, så i dag har jeg litt ekstra energi og er heldig på den måten for her blir man ikke arbeidsledig med det første.

 

Laga fruktskål!

 

 

I dag føler jeg meg annerledes, som at denne opplevelsen har endret meg, jeg er ikke den samme Monica som jeg var før dette seminaret. 

 

Bilen etter tur-retur Måløy-Gol
Laga plass til reflex, nå har ingen noen unnskyldning for å ikke bruke reflex når dem går herfra. Oppfordrer alle til og gjøre det samme i sin gang.
HELT tappet etter disse 3 viktige dagene med seminar. Nå er jeg klar til og starte på livet igjen, som ett styrket menneske.

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg