Litt knall og fall på tur! Dette er bare starten på noe veldig bra!

Hola bloggen! 😁

Vi reisende er varme og svette og har komt oss i sikkerhet på hotellrommet 🤭 Sebastian kunne lett vandret rundt hele øya her men jeg har min grense og tåler ikke like godt varmen som han, heldigvis tar han hensyn! 😁 mye løses med is eller kald drikke ❤️

 

Jeg klarte å nesten tryne i sandalene mine og fikk meg en skikkelig smell, det var litt funny å se reaksjonen til mannen i restauranten 🤭 jeg tror han fikk litt sjokk stakkars.🤭❤️

 

 

Vi har kosa oss på stranda i noen timer og sjekket ut bassenget på taket her 😳 det tenker vi og benytte oss av når varmen har avtatt litt. Jeg har ikke badet men vasset litt og det er ikke ofte man blir skuffet over at det er varmt i vannet 🤭 jeg håpte litt på at det var iskaldt så varmt det er 😅

 

Sebastian har det langt bedre ❤️ med Paracet og Ibux kom formen seg fort og synderen er nok aircondition som har stått på fullt 😬 noen tabber må man gjøre på tur 🤭

 

Vi har fått massevis av tips til både hva vi trenger til denne turen og om hvordan vi skal gjøre det billigst mulig! Vi har brukt mange av tipsene deres og har lyst å takke dere for det ❤️ dere er fantastiske ❤️

 

Jeg tror ikke det har gått helt opp for oss, at vi faktisk er her… 😳 Man går liksom å klyper seg selv litt i armen! og dette er bare starten!😁

 

Jeg gleder meg til å dele utelukkende positive ting på denne bloggen! endelig!❤️

 

Vi blogges i kveld venner🌹

 

På taket på hotellet!

 

Aldri sett ekte palmer i hele mitt liv!

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg