Lille jeg på bloggtopplisten i Norge! <3

Nå har jeg blogget en stund her inne på blogg.no da jeg byttet over ifra en annen plattform! Jeg har mistet mange lesere da jeg en periode ikke fikk postet blogginnlegg på facebook, men har hele tiden lagt på denne bloggtopplisten her inne! <3 jeg har hørt tidligere at det er vanskelig å komme seg opp her inne, da det er store bloggere på denne listen, og jeg er så takknemlig for å i det hele tatt være på denne listen med hærlige blogger av ulike sorter! Herregud jeg er stolt!

Denne bloggen min var overhode ikke planlagt, og at jeg skulle bli blogger var absolutt ikke noe som var i mine tanker, men jeg hadde ett ønske om å dele denne historien min om ryggen. Nå betyr denne bloggen alvorlig mye for meg, og det er rart å si det høyt. Dette er ikke en blogg der jeg deler klærne mine og tingene jeg har rundt meg, men det er de innerste tankene mine som kommer ut på åpent forum som alle kan lese, og jeg føler at innholdet og meningen med bloggen min er i min ånd. Denne bloggen betyr noe! Den viser en historie, som jeg er stolt over, og det gleder meg så enormt at dere ønsker å lese dette! <3 det er helt vanvittig at lille meg fra Måløy kommer på bloggtopplisten i Norge, og jeg er så vanvittig glad her jeg sitter. Jeg føler jeg har en viktig stemme for dem som sliter, og ikke lenger bare på denne lille plassen jeg bor, men jeg klarer å nå ut selv til USA! Jeg har lesere fra hele verden, og det er så mektig å ta innover seg at jeg ikke har ord. Jeg er ett lykkelig menneske nå, 4 mnd etter at jeg satte korken på flasken, fordi jeg har fått lov å dele denne bloggen, fordi jeg har fått tømme meg og reflektert og blitt kjent med meg selv på ny igjennom å dele med dere, og når jeg blir tatt så godt imot med dere, så gir det meg en sinnsyk motivasjon til fortsettelsen <3

Tusen tusen takk for at dere følger denne bloggen som har blitt så viktig for lille meg, og for alle kommentarene deres, det varmer virkelig hjertet mitt og jeg tar til meg absolutt alt dere kommer med! Lille meg har blitt en blogger som har i lengre tid lagt på bloggtopplisten i Norge, det er helt sykt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg