Lesertall og toppliste er ikke alt i verden, lenger

Heihei kjære lesere!😁❤️

 

Nå har jeg ikke vært innom her siden tidlig på mandag, noe som viser at jeg er langt mer avslappa i forhold til denne bloggen som slukte hele livet mitt før. Mange ganger daglig med innlegg og en stor terapikilde for meg.🌸

 

Livet er hektisk og jeg har oppdaget at lesertall og toppliste ikke er alt her i verden, det er egentlig litt deilig og ikke føle dette presset og jeg har lesere som forstår. ❤️

 

Denne uka har gått til jobb og til og klare og være tilstede i øyeblikket. Jeg er vanvittig trøtt for tiden og jeg mistenker at det har å gjøre med at jeg bare kuttet medisiner på dagen, og at jeg nå kjenner ettervirkningene av dette.

 

Jeg sover om natta men sover ikke, om dere skjønner…🤭

 

Jeg våkner og er sliten uansett hvor lenge jeg sover, men håper at det faller tilbake til normalen etterhvert. Jeg er ikke ett menneske som gir meg så lett, heldigvis! og livet er langt bedre uten medisiner for ADHD. Jeg har tross alt hatt dette hele livet og levd godt med det.😁

 

 

 


Mangelen på energi har ført til at jeg finner sofaen med det samme jeg kommer hjem ifra jobb og blir der til jeg legger meg, dermed har ikke bloggen vært det første på lista over ting og gjøre når jeg kommer hjem.🤭

 

Nå ser jeg frem imot frihelg og massevis av tid til og hente meg inn igjen! det eneste som står på lista for helga er eksamensjobbing og husstell, det kan jo bli en interessant helg vel?😅

 

Jeg har det veldig bra på tross av at jeg føler meg litt tom for energi og da kan man ikke klage over livet som er så bra, alt i alt.

 

Ha en finfin start venner ❤️ nå som jeg har fri blir det litt mer aktivitet her inne 🌸

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg