Leiligheten føles rimelig klaustrofobisk i dag

For en lang dag dette har vært!😬😩

 

Jeg og min kjære mann har ulikt søvnmønster og ektemannen min er utstyrt med ett enormt stort sovehjerte, bless him for that! 😂 kunne ønsket at jeg også kunne sove til langt på dag men det hjelper ikke at hans vekkerklokke startet spetakkelet kl06.00 i dag tidlig 😩 Den klokka funker bare på ett menneske i denne leiligheten her, og det er meg. 🤭

 

 


Han tok seg greit inn igjen når han disket opp med jordbær og vaniljesaus og serverte ved bordet her! ❤️ forfriskende og deilig! Jeg har også tatt på meg den mest happy genseren jeg kunne finne i skapet, slike symbolske ting har faktisk enorm innvirkning på humøret mitt og jeg bruker mange klær bare på grunn av trykket som sier noe eller ett symbol som gjør meg glad. Anbefales å prøve ut!😁

 


Om jeg blir sittende i denne sofaen ett sekund mer nå så risikerer jeg å få sittesår! 😳 jeg er ikke skapt for dette her! jeg får klaustrofobi som kveler meg for hvert minutt jeg blir sittende her. På tide og ta grep om seg selv folkens! 😁 (altså jeg) 🤭

Gaaaah! 😩 dørstokkmila! Iskaldt og surt.

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg