Legger livet mitt i andres hender, akkurat når jeg har lært meg og elske livet og meg selv

 

Det er mandag igjen og etter at jeg fikk fast jobb har ukene bare sust avgårde! Vi har ikke først startet på en uke før den er over og jeg rekker ikke over alt jeg før kunne gjøre. Mange av tingene som jeg gjor frivillig har måttet vike og veldig ofte kan jeg ikke hente og levere ut bakevarer som før. Livet går fortere og fortere!

 

 

Det er akkurat en uke til jeg reiser til Bergen og vi har bestemt oss for at jeg reiser aleine slik at min kjære kan gjøre disse nødvendige tingene her hjemme. Jeg har aldri vært på sykehus aleine og har en vanvittig sykehusangst som jeg skal arbeide med denne uka, jeg prøver og bli så forberedt som jeg kan. ❤️

 

 

Jeg kjenner at traumene ifra forrige gang da jeg ble liggende 3 dager med brukket rygg kommer tilbake, alle minnene blafrer i bilder i hodet, jeg ble sendt hjem med knekt rygg og beskjed om å bevege meg mest mulig for så og bli sendt i retur til sykehuset i all hast. Jeg gikk med knekt rygg i ett døgn før jeg ble tatt på alvor og det sitter inne hvor ille det kunne gått. Jeg har jobbet hardt for og komme meg på beina og være funksjonsfrisk men det er ikke til og legge skjul på at jeg går med smerter som jeg ikke kan leve med lenger.

 

Når man utad fremstår som oppegående og frisk er det vanskelig og forklare når formen streiker, på dager der været er ustabilt kan jeg kjenne tydelig platene som er i ryggen min, jeg kan plutselig våkne opp og ikke komme meg utav sengen og det begrenser meg såpass at jeg må sitte på gulvet for og støvesuge. Jeg føler jeg har en skjult sykdom, jeg hater å måtte syte og klage over smerter men er takknemlig for hva denne ulykken faktisk har gitt meg, den har tross alt gitt meg livet i gave. 

 

Jeg må bare tro på at dette vil gå bra, jeg må bare tro på at smertene vil gå over etter operasjonen og at jeg kan ta tilbake livet mitt for alvor. Jeg står ikke i en situasjon akkurat nå der jeg kan krisetenke eller la frykten ta over. Men klart det er skummelt og legge livet sitt i andres hender akkurat nå når jeg har lært meg og elske livet og meg selv. 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg