Legevakta da! dramatikken har ingen ende

God morgen kjære lesere!

Jeg har akkurat ringt legevakta og har fått komme inn dit, en times kjøring venter og jeg kjenner på hvor lite man faktisk har kontrollen over. Dette skulle bli en helg hjemme, med beina på bordet og lav puls men dramatikken bare fortsetter. 

I denne sunne livsstilsendringen har vi kuttet ut snopet igjennom uka og i går kveld skulle jeg kose meg med smågodt for første gang på lenge! ååååå dere skal tro det smaker godt når det går en tid imellom og jeg satt her med snorkingen  til min kjære og tven  i bakgrunnen. Plutselig gled kjeven en vei den overhode ikke skal gli og siden har den stått slik. Jeg har altså fått kjeven utav ledd! 

 

Jeg var så sliten i går og maktet ikke tanken på og kjøre til legevakten men i dag må jeg ta grep slik at jeg ikke blir gående slik, det var det jeg var mest redd for, at jeg faktisk ikke skulle få den på plass igjen. Kryss fingrene for ulykkesfuglen folkens! jeg fatter ikke hvordan det er mulig og ha så mye uflaks jeg har hatt den siste tiden. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg