Lar meg aldri trykke ned av en mann igjen!

Jeg har levd i 3 ekstremt voldelige forhold, både fysisk men ikke minst psykiske voldelige forhold som har gitt ettervirkninger og jeg lever i dag med lidelsen Kompleks PTSD.

I det mest fysisk voldelige forholdet tenkte jeg en gang at neste slag ville drepe meg. Jeg husker at jeg tenkte på at mamma ville få vite at jeg var død og hadde blitt drept av kjæresten min, jeg husker at jeg tenkte at barna mine ville finne ut at jeg døde i aktiv rus.

 

Jeg har også gått utav disse forholdene og følt at jeg har vært 4cm høy. At jeg ikke har vært verdt noe og ikke har klart meg uten vedkommende. Jeg har vært så kuet at jeg faktisk har trodd at jeg har vært avhengig av vedkommende for og klare livet.

Aldri igjen kommer jeg til å godta ett eneste slag, ett eneste nedsettende ord eller sjalusi som ikke har rot i virkeligheten. Jeg lar meg aldri igjen trykke ned av en mann og ikke en kvinne heller for den saks skyld. 💔

 

Min komplekse PTSD gjør faktisk at jeg blir utilregnelig om noen løfter en hånd imot meg. Bare min kjære mann som er den snilleste verden viser aggresjon eller sinne stivner jeg fullstendig og alt går i svart.

Jeg lever godt med diagnosen men den kommer ifra ett sted. Jeg har holdt munn hele mitt liv. Jeg har latt meg knekke nedi dritten av mennesker som har latt sin eget sinne og bitterhet gå utover meg og ALDRI igjen blir jeg det offeret jeg var.

Årsaken til at jeg velger å være ærlig denne gangen er rett og slett fordi jeg ikke får hjelp ifra politiet og om jeg går og lukker dette inni meg så vil min PTSD bli trigget, det vil gå utover livet mitt, det vil ødelegge alt jeg har bygd opp og den gleden får han aldri.

Jeg må uskyldiggjøre dette i mitt eget hode, jeg må tenke at makten er min så lenge jeg forteller om det som skjer. Derfor deler jeg. ❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg