La meg se lys i denne lange tunellen pliz?

God kveld bloggen!❤️

Det eneste jeg har gjort siden jeg kom hjem ifra jobb i dag er å varme Fjordland i microen og lagt sammen noen klær mest av alt fordi jeg hater å se på tørkestativet bli stående i den lille stua våres, mest for å roe mine egne tvangstanker.

Jeg har tatt test bare for å være på den sikre siden som jeg alltid gjør når jeg kjenner at jeg starter og bli syk, ingen korona denne gangen heller men det visste jeg ifra før.

Alle går rundt og er litt halvsjuke for tiden, alle hoster og harker og her i gården er det eneste som funker er varm kaffe i strupen. På slike dager er det bare å legge seg ned og bli liggende til hodet slutter og banke og kroppen ikke føles så stiv lenger, det er godt man har masse dårlige tv-programmer og pløye igjennom.❤️

 

Jeg stålsetter meg og tvinger meg selv til og tenke positive tanker, jeg makter ikke en eneste dag til slik som det har vært og om morgendagen ikke blir noe bedre så må større grep tas. Jeg er SÅ lei av å ha det på denne måten, være så lei meg og ikke føle meg som meg selv, jeg trenger en endring og det nå.😔

Nå krysser jeg bare alt jeg har for at natta blir bra og at jeg kan våkne i morgen og faktisk se litt lys i enden av den hersens tunellen jeg er inni  🤞🤞🤞

 

Natta bloggen, takk for at dere lytter❤️ på dager som dette vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde gjort uten dere. 🌹

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg