Kvelden før den store dagen – Feberen herjer i kroppen men nervene uteblir –

Status er at formen har vært fullstendig elendig i hele dag og jeg gidder ikke å sitte og tenke at jeg er sååå mye bedre i morra! jeg er nok i samme form og får nok sove like dårlig i natt som natt til i dag. I kveld herjer feberen igjennom kroppen og istedenfor å prøve og manipulere seg selv til og tro at alt blir så mye bedre i morgen så stålsetter jeg meg til en heftig dag der jeg bare må følge med og satse på at jeg holder igjennom hele dagen. Det var virkelig så ubeleilig som man kan få det!😳

 

På tross av dette har vi fått gjort alt vi skulle og hele æren er ikke vår, uten hjelp hadde vi ikke fått gjort stort og neimen er det sikkert om det hadde blitt bryllup som planlagt. Vi er heldige og privilegerte som har mennesker rundt oss som stiller opp og er der, alltid.❤️

 

 

I kveld har jeg og min kjære sittet på gulvet og laga plakater til og henge på brua ved kirka, det ble bra til slutt!😁 jeg satt i bilen imens mamma, svigerfar og Sebastian stod i høljregnet og hengte opp plakatene og måtte ta ett bilde av trioen i aksjon.😂

 

Helt oppriktig så føler jeg ikke at jeg skal gifte meg i morgen, jeg er fullstendig rolig i sjela. Jeg håper ikke at alt kommer på en gang i morgen, at all stress og uro som jeg ikke har hatt i denne tiden før plutselig kommer på selveste bryllupsdagen, det hadde tatt seg ut. 😂

Vi er så klare som vi kan bli, vi vet hva vi går til tror vi! vi gleder oss til og dele morgendagen med dere❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Du er virkelig en stayer, Monica. Ønsker dere all lykke i morgen. Gleder meg til bildene, og din beskrivelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg