Kroken på døra for mitt tredje barn

Usj, da var bilen ferdig på verksted og jeg gruer meg til og fortelle min kjære hvordan dette har gått 😕 Det vil koste oss 15000-20000kr å fikse bilen og vi må begynne og vurdere om det er verdt det.

Vi trenger også nye dekk om vi skal beholde den, så summene bare blir veldig høye og vi har allerede vært på verksted med bilen altfor mange ganger, denne gangen vet jeg ikke om jeg har motivasjon til og betale så mye, reparere det også dukker det opp noe nytt igjen. Det har blitt en dyr bil, men vi er så glad i den.😖

 

Alle vet liksom at jeg har ett unormalt forhold til denne bilen, at det grenser mot galskap når jeg klapper den og snakker til den, men det har vært kjærlighet ifra første blikk. Jeg tviler på at jeg vil få den samme følelsen for en annen bil uten at det også vil koste dyrt og svi i lommeboka. Nå må vi kalle inn til familieråd og finne utav hva vi skal gjøre, det blir spennende og se hvordan vi skal løse denne knipa, for bil må vi ha.

 

Jeg kjenner bare at det sitter så sinnsykt langt inne å ta fatt på denne jakta på ny bil, jeg kjenner at alle celler i kroppen stritter imot, men hva ellers skal man gjøre liksom? 🤔

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Sett bilen opp på yrkesskole i Tennebø. Så fikser dei det for en billig peng. Eller finn noen som liker å skru bil.. Alltid noe som tar jobben billigere en verksted. Så tar du en ny EU når bilen er fikset opp 👌lykke til

      1. Det nådde grensen for oss når vi har fikset så mye på den og alikevel kom det nye ting. Vi er avhengig av en bil som fungerer siden jeg pendler og kjører mye i den andre jobben jeg har.
        Men det løste seg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg