Kontorrotte i solsteiken! -gjør ting jeg overhode ikke kan-

Sola skinner som aldri før ute 🌞 og hva gjør jeg? JO jeg sitter inne og holder på med regnskapet som jeg faktisk bare MÅ gjøre akkurat i dag. 😁 jeg har utsatt det altfor lenge men har fått kyndig hjelp inni stua mi! En ekspert på sitt område ❤️ Jeg er SÅ glad for hjelpen med akkurat denne møkkajobben som faktisk bare må gjøres. Meg og tall 😂 papirene flagrer her og vi er fullstendig fokuserte, men jeg skal ærlig innrømme at det er mange steder og mange andre ting jeg heller ville gjort i dag. God trening på at ikke alt i livet er lystbetont! 😁


Akkurat i dag kjenner jeg på fordelene ved og være ærlig om livet sitt, den støtten dere har gitt meg i dag har vist at åpenhet og ærlighet alltid lønner seg in the end! ❤️ I love you all! 🌹

 

 

Jeg er overhode ikke konfliktsky men jeg klarer ikke å se poenget med og ha krangler på sosiale media. Livet er rett og slett for kort til å bruke energi på ting man ikke kan forandre, det eneste jeg kan gjøre noe med er hvordan jeg reagerer og agerer 😁

Nå må jeg tilbake til arbeidet! ❤️ Wish me luck ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg