Komplikasjoner etter operasjon – bekymringer og angst –

Jeg er helt klar over at dette sikkert kommer til og gå kjempebra og at mamma snart er på vei hjem igjen men jeg må ærlig innrømme at pulsen gikk opp noen nivå og at stresset raste igjennom kroppen når meldingen ifra henne tikket inn 😞❤️

 

Hun har høyt blodtrykk og kaster opp etter operasjon i øyet i går.

 

Faren var liksom over når hun våknet og kjente seg bra etterpå, jeg var ikke forberedt på at dette ville dukke opp og bekymringene fikk slå rot i tankene 💔

 

I dag har jeg vært veldig glad for å kunne være på jobb og gjøre noe nyttig ❤️

 

Slike beskjeder er ikke behagelige å få men jeg håper så inderlig at dette bare er bivirkninger ifra narkosen og jeg trygger meg selv ved å tenke på at hun er på Norges beste sykehus og er i trygge hender. 🫶🤞

 

Det er noe helt eget når det gjelder ens egne foreldre, man føler seg mer skjørere når det kommer til dem ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg