Komplett galskap! Julehysteriet har nådd nye høyder

 


Rollene er offisielt snudd fullstendig her i huset og i år er det jeg som springer rundt og leiter etter julepynten, jeg tror edruskapen har gått til hodet på meg og jeg er ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket, jeg undrer meg over hva mamma vil si når hun våkner og JEG har vært og kjøpt julestjerne til både meg selv og til dem. 😂 (pappa betalte stjernene)

 

 

Mamma er nemlig juleelskeren her i huset, hun starter tidligere enn de fleste og jeg har alltid hatet når jula nærmer seg og hun får disse julebygene sine, nå er alt snudd opp ned. 😂

Julestjernen fikk jeg i gave med pappa og adventstaken kjøpte jeg i gave til meg selv! 700 dager uten rusen føles godt når man kan fråtse i julerusen. ❤️

Livet er en rus folkens og jeg gjør aldri ting halvveis 😁

 

 

I kveld har vi hatt etterverngruppe og hatt flatt batteri på bilen, det er første gang siden jeg fikk lappen at jeg og min kjære har gått i gata sammen og det kjentes faktisk godt og det frister til gjentakelse!🤩 etter jeg slutta og røyke har jeg ikke så verst kondis heller. Det er fryktelig lett og ta bilen til alt som skal gjøres, så heretter skal jeg bruke beina når jeg har muligheten til det! på denne årstiden her er den fineste tiden og gå ute med masse klær på seg, kjenne på den kalde luften og se på alle lysene. ❤️

 

Nå har vi fått det så koselig i stua våres så nå frister det og bare forbli hjemme for alltid! ❤️ i kveld kjenner jeg på ekstrem lykke og slike blaff som dette er bare å gjemme i hjertet sitt og spare til dårligere tider, denne dagen har vært helt fantastisk deilig. 

 

 

Håper dagen deres har vært like fin som min! ❤️❤️❤️

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer
    1. Godt å lese at du koser deg med julen igjen 💕 Du har fått det så fint. Gled deg over kosen som følger med lys og julepynt nå i mørketida ❤️🥰

    2. Da kan du slå to fluer i en smekk. Kose deg med en tur ut, og vite at et koselig hjem venter når du er tilbake😊 Fantastisk fint å se og lese at du koser deg. Opp og nedturer kommer og går, for følelser er ikke bare glede, alle følelsene må ha plass. Det du holder på med for tiden er å lære deg å leve med alle følelsene som du tidligere ikke har gitt plass. Det er vondt og vanskelig, og godt og fantastisk på samme tid. Jeg heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg