Kokte hjerner – På jakt etter nordlyset – en romantisk helg fylt av spontanitet

Denne søndagen har gått 80% til praksiseksamen! 😁 de andre 20% har blitt brukt til og hjelpe pappa med å skaffe puk-kode til telefonen for sikkert femtiende gang og en tur på butikken.😅

 

Dette har resultert i 2000 ord av 4100 ord som kreves for å fullføre denne eksamenen som er altoppslukende og vanskelig. Jeg skal være så evig glad når jeg er ferdig med disse to og jeg lengter etter ett liv der ikke alt handler om å prestere faglig og få ut alt med ord på ett dokument som er så viktig for meg.❤️

 

ALT jeg ønsker er å bare bli ferdig, få levert arbeidet og faktisk ta juleferie ifra skolen! Min kjære Sebastian skal ha muntlig eksamen på fredag så også han er medlem i denne studiegruppa vi har laga oss her hjemme, uansett hvilke mål vi setter oss så har vi en tendens til og samles og jobbe som ett team, også denne skolegreia våres har blitt ett felles prosjekt.❤️

 

Alt er lettere når man er to🌹

 

Uka som kommer inneholder at vi får tilbake eksamensutkastet vårt MED tilbakemeldinger!😬 en dag på loppisen der vi tar imot nye lopper, samtale med det som blir min andre arbeidsplass og Sebastian sin store eksamen som avslutning på uka! dette KAN faktisk ikke bli mer spennende!😁

 

Denne helga føler jeg at vi virkelig har hatt helg!❤️ i går kveld oppdaget vi på Facebook at det var ett nydelig nordlys ute, det endte opp med en gåtur igjennom sentrum og uten å få sett dette magiske lyset, vi var for seint ute men vi fikk oss en gåtur på en lørdagskveld og det er noe vi ikke har gjort på det jeg kan huske.🤭

 

En avslappende helg der vi faktisk har hatt tid til å gjøre ting som ikke er planlagt på forhånd! det er luksus i heimen! ekte hverdagsøyeblikk!❤️ og slike småting som jeg virkelig setter pris på.

 

Nå er det Farmen i stua og jeg tenker å legge bort skolearbeidet for i dag! Håper dere har hatt en helg som stod til forventningene. Stor klem herfra ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Lykke til i et hektisk liv 💕 Og som nevnt før: Prøv å sette av minst 15-30 minutter HVER dag til en spasertur! 😊 Husk at psykisk og fysisk helse henger sammen, og at kroppen har godt av å være i bevegelse 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg