Klar for våres andre jul som rusfrie mennesker! 2022 blir vårt år

ANY form for kritikk på denne pyntingen av dette juletreet blir ignorert og oversett! 😂 jeg har dratt alt opp ifra kjelleren og stått og svettet ihjel for og klare dette og jeg skal love at det er travelt og være full i influensa og være så sta som det jeg er. 😂

Jeg er syk på 6 dagen og kjenner at jeg i dag bare MÅTTE gjøre noe anderledes! jeg makter ikke og ligge her og sutre lenger! jeg er ikke skapt til stillstand og i dag har jeg gjort noen grep. 😁

Jeg har snakket med sjefen min (fy flate det føltes rart og skrive) 😳 og vi har blitt enige om formalitetene rundt den nye jobben jeg har fått! ❤️ jeg har fått jobb som erfaringskonsulent på rusposten og dette betyr ufattelig mye for meg! 3.januar starter jeg i nyejobben min og jeg kjenner hvor ivrig jeg er i å komme igang! desember er fylt opp med ting jeg gleder meg over og januar blir satt igang med ett stort smell! ❤️

I dag skal jeg bare kose meg her hjemme! jeg har bare en måned igjen så blir livet hektisk og spennende! jeg skal kose meg hele desember og feire både bursdag og 2årsdagen for rusfriheten min! jeg skal møte barna mine og har hele 3 julebord vi skal delta på! livet er bare helt vanvittig spennende!❤️

Alt ved juletreet er gjenbruk! vi har fått alt og jeg tenker hvorfor kjøpe nytt når man kan bruke det man har i huset? 

Nå kjenner jeg at jeg for alvor gleder meg til jul! jeg har tatt jula tilbake og kunne ønske at flere klarte og finne gleden i jula igjen. Livet er ikke for amatører og pyser, det er ingen dans på roser og ofte er det jævlig tøft, men innimellom er det noen lysglimt der og disse må vi fokusere på og bruke for alt dem er verdt! ❤️

Hjertet mitt er fylt med forventninger og kjærlighet, en kjærlighet til livet vi har skapt oss og for alle menneskene som har komt inni livene våres og endret det.❤️ 

På 2år har vi endret alt rundt oss og har gått igjennom en stor livsstilsendring, jeg ville ikke endret en eneste ting ved det. Jeg håper dere vil følge oss videre👇

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg