Klar for etterverngruppe! Dette har blitt min vei utav rusen

Jeg aner faktisk ikke hvor jeg hadde vært uten denne gruppa ❤️ Jeg hadde sikkert klart og blitt edru aleine men jeg tviler på at jeg hadde klart og skapt meg ett rusfritt liv. Å gå i gruppe lærte meg forskjellen på og være fysisk og psykisk rusfri, det har lært meg at jeg overhode ikke er aleine om å ha tråkka feil og gitt meg rom til og være meg på både godt og vondt.

Mine fordommer var store og aldri i verden hadde jeg trodd at jeg ville være ett menneske som ville få utbytte av noe slikt. Jeg som aldri har latt noen komme innpå meg og som trodde at slike ting var sekter. Jeg lærte fort at dette verken er skummelt eller sært, jeg ble fort glad i fellesskapet og er så glad for at jeg fikk starte en gruppe på det lille stedet vi bor ❤️

Alle trenger noen ❤️

Vi har plass til flere ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg