Klar, ferdig GÅ! – Fatter ikke at jeg henger sammen ennå –

I dag skal jeg en snartur innom jobben før reisen videre går til Skei og Erfaringsforum venter!😁

Ett fora for oss erfaringskonsulenter!❤️

Jeg gleder meg hver eneste gang, jeg får SÅ mye utav å møte gjengen der og utveksle erfaringer og spesielt nå i situasjonen med skole i tillegg til jobb.

Jeg kan nesten ikke tro at etter denne dagen er over så er det jammen meg helg igjen!😳😁

Årets korteste uke er overstått og igjen har jeg ikke hatt plass til bloggingen som har en tendens til og falle ut.🤭

Før ville jeg bare presset plass, jeg ville dratt det så langt at jeg hadde blitt helt miserabel selv, nå har jeg lært etter over fire år i gamet og sosiale medier er tross alt ikke alt.❤️

Jeg kjenner underskuddet på “De gode netter” og at hver eneste natt er preget av mareritt det er vanskelig å løsrive seg ifra når jeg våkner gjør at jeg føler at jeg går litt på halv åtte. Det er over en måned siden jeg hadde en eneste natt uten…😬

Det er ikke rart at man blir litt tullete, noen ganger undrer jeg meg over hvordan jeg fortsatt går på to bein.😅

Nå kjører jeg i gang denne freddan! ha en magisk start på helga venner ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg