Klamrer meg fast i de små positive tingene

De triste og dårlige beskjedene hagler inn, det virker faktisk ikke til og ha en ende og det eneste vi kan gjøre er og fokusere på disse små positive tingene. Jeg begynner og få færre og færre ting som holder meg sammen kjenner jeg men er glad for at jeg er sta og at jeg aldri gir meg så lenge grunnlaget fortsatt er der under meg.

Jeg må samle mot og styrke nå, jeg skal nemlig reise på mandag og være borte hele uken på kurs i Bergen. Dette er ett kurs jeg egentlig gleder meg masse til og ser frem til og ta til meg all læring og nye opplevelser, jeg håper bare at jeg klarer og riste av meg alt hjemme på reisen. 

Det hjelper og ha masse mennesker i ryggen, disse jeg vet jeg kan ringe om det blir for mye, jeg er rik på mennesker for første gang i mitt liv og det føles godt.

De elektriske lysene blafrer i stuen her og vi har vært ute og levert ut to hele kasser fulle i bakevarer! det er fredag og vi begge prøver så godt vi kan og slippe ned skuldrene, slippe alle tankene og bare være oss.

Hjertet mitt er tungt i kveld men disse små positive tingene er noe jeg klamrer meg fast i, jeg vet det blir bedre, jeg bare vet det.

 

Jeg ønsker dere alle en fredelig og god natt <3  En dag av gangen.

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Jag känner din frustration. Det känns som att man kämpar en evig kamp i motvind.
      Jag skulle ha fått mitt bidrag igår. Som Vanligt så är det försenat. Igen!! Så jävla tröttsamt. Nästan varje månad är det så. Och man måste ringa och tjata. In med ännu mer papper. Ofta helt orelevanta, som man inte fått besked om att dom vill ha.
      Hyran skall betalas den sista.. Och dom är redan arga för att jag brukar hamna efter några dagar varje månad. Stressen över att bli hemlös äter upp mig.
      Kylen ekar tom och igår var sista dagen mitt kontantkort var giltigt. Jobbigt med tanke på att jag varken har tv eller wifi hemma och måste ta allt via mobilen.
      Och ja, jag röker .. och jag Behöver åtminstone cigg om jag skall hålla mig nykter.
      Vill mest lägga mig och skrika och gråta.. Men det kan man ju inte ..får då går det definitivt åt helvete. Men jag är sååå trött i själen. Så väldigt trött.

      Så ja, jag förstår dig och jag lider verkligen med Hen som är nyinflyttad och inte får den hjälp hen är berättigad! Det krävs att vara frisk och stark för att orka ta fighten med myndigheter!

      Jag önskar dig all lycka till i veckan!!!
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg