Kjøpte meg nye klær i går <3

Reklame | Ellos

Etter den store vektoppgangen på grunn av medisiner så har jeg ikke kjøpt meg noe klær, og det har vært en del av fornektelsen. Jeg har ikke villet kjøpe meg noe, for da føler jeg at jeg godtar denne vekten som ikke er holdbar for meg. Men i går var det 70% på Cubus og jeg trenger noen klær som jeg kan føle meg vel i! Det er ikke akkurat enkelt å gå med klær der man ikke nesten får puste i, og jeg orker ikke presse meg inni klær som overhode ikke passer lenger, så jeg kjøpte meg litt til den smette pris av 400kr. Min kjære mener jeg går i for mørke klær hele tiden, så nå får vel pipa en annen låt 😉 det føles godt!

Björn Borg Women//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg