Kjøkkenet har fått full overhaling i kveld!

Reklame | Ellos.no

Dagen min startet alvorlig seint i dag, faktisk var klokka 18 da jeg kom meg oppav sofaen og ut i bilen for å handle noe smått, og jeg fikk kjøpt meg vaskemiddel som jeg skal vaske trappen med før jeg maler denne hersens trappen. Jeg har hatet denne trappen med intensitet siden jeg falt ned og brakk ryggen og prøver å gjøre den så koselig som jeg kan bare for å klare å tolerere den litt 🙂 jeg har funnet ut at det ikke er noe poeng i å gå rundt og hate denne trappen så mye, da dette bare går utover meg selv. Planen var å vaske trappen men når jeg først fikk litt energi hjalp min kjære meg med å få bort det store kjøkkenbordet som bare har blitt ett eneste stort irritasjonsmoment da dette ikke hadde noen viktig funksjon i våres hverdag og bare står i veien! Og det var så hærlig å få dette bort, så kjøkkenet kommer til sin fulle rett! Vi pusset opp dette kjøkkenet i fjord, og det er ikke til å kjenne igjen! Før var det orange rosemaling overalt! Og man fikk vondt i hodet bare av å være i rommet, og jeg tenker at vi uten spesiell erfaring har klart å fått dette kjøkkenet ganske så bra! Jeg er fornøgd og elsker kjøkkenet mitt <3

Før var det såvidt jeg var her hjemme, jeg var alltid på besøk og bodde omtrent med andre og likte meg rett og slett ikke hjemme, men nå når vi har forandret samtlige rom her i leiligheten og fått det så koselig, har jeg hjemlengsel bare jeg er borte en liten stund. Det er deilig å endelig trivest hjemme og ha en plass en ser på som hjemmet sitt. Jeg har vært på flyttefot hele livet og aldri hatt en plass som virkelig føles som hjemme, men nå har vi to her skapt oss en plass som bare er våres, og med små billige grep har vi kommet utrolig langt. Vi har blitt veldig godt kjent når vi har pusset opp, det kan jeg love dere! Hehe.

Jeg trodde helt ærlig at jeg ikke ville få noe som helst utav denne Mandagen, og trodde vi ville ligge strak ut resten av dagen, men det viser at vi er ett godt team når vi starter, for nå er vi igang med rydding av klær og vasking overalt her, så dagen startet seint for oss, men bedre sent enn aldri 🙂 det er bare å pushe seg selv på dager der alt er tungt, for det blir overhode ikke bedre av å ligge og syns synd på seg selv heller!

Håper dere har hatt en kjempefin Mandag <3

Ellos//Reebok Classic//Hawaiian Tropic//Vertbaudet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg