Kjelleren er ett kaldt sted og være

regelmessig er jeg en tur ned dere vet, blir der noen dager og kommer meg til huleste opp i toppetasjen igjen 😂

I dag føles alt så mye lysere ut, fargene er synlige og jeg ser klart igjen ❤️ Barna mister jeg aldri, det vet jeg men redselen når man føler man mister grepet unner jeg ingen.

Neste lørdag skal jeg møte de to favorittene mine igjen og håper det blir ett koselig og minnerikt samvær ❤️ I mellomtiden griller vi i sola sammen med venner og nyter at det endelig er helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg