Kjære broren min, ikke dø fra meg :(

Annonseinnlegg

Beklager broren min.. men jeg bekymrer meg over deg.. jeg tenker på deg hele tiden, og når jeg ser deg får jeg lyst å gråte.
Alle planene vi hadde sammen, vi snakket jo tilogmed masse om det jeg gjør nå, slutter å drikke.
Vi snakket så mye om musikk, og å bruke dette som terapi, har du glemt det?
Jeg føler jeg ikke lenger har kontrollen over deg, ikke det att noen har hatt kontrollen over deg noengang.
Men jeg vet ikke hvor jeg har deg lenger, og jeg er så redd for å få en telefon i natt om att du ikke lenger er blandt oss..
Jeg går med en frykt, for jeg vet ikke om jeg hadde klart å mistet broren min i natt.
Det virker som du føler denne bloggen og det jeg gjør er en skam. . Og jeg forstår att du egentlig hater bloggere. Men jeg er fortsatt Monica, jeg er fortsatt den du kaller søsteren din.. eller har du sluttet å kalle meg det? Anser du ikke meg lenger som en venn?
Vi snakket jo om alt, og har kjent hverandre siden vi var småbarn i bleier som du sier.
Jeg aner ikke hvor mange ganger vi har sittet fyllesjuke sammen, hørt på radio og snakket piss sammen.
Uannsett om alle andre har vært borte, så har alltid vi to vært sammen broren min..
Du er den eneste i miljøet jeg har kalt en bror, forstår du hvor viktig du er for meg og så mange andre?
Jeg føler det har sklidd ut helt nå, du ser ingen lys der, og jeg er redd for å gå i begravelsen din.
Jeg har en angst for deg bror, og jeg har mistet angsten min for alt nå, bare ved å bruke små metoder, som jeg så veldig gjerne har lyst å lære deg. Men du må finne den indre styrken din, som jeg vet du har! Jeg orker ikke se deg forfalle på denne måten, jeg elsker deg som en bror.. det har alltid vært oss to.
Jeg savner deg, men kan ikke være med deg akkurat nå. Jeg håper du kontakter meg broren min. Jeg savner humoren din, latteren din, sjarmen din og att du kaller meg Systa di. Jeg savner alt ved deg, og vet du er der. Men jeg er så redd for å få den telefonen att noe har skjedd. Vær så snill og ikke la det skje, ikke nå. Når jeg har funnet veien som vi planla den gang.

Jeg elsker deg bror <3

C4 fra gymgrossisten! Bra før trening. Annonsert innlegg!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg