Kjærligheten til barna vil alltid være betingelsesløs

Hodet verker og hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg var fyllesyk, dager som i går fører til dette og jeg merker hvor mye kroppen min bearbeider når jeg sover, nettene er ville for og si det slik! 

Å bli rusfri er ikke for pyser, det blir faktisk ikke bedre av å slutte og ruse seg og problemene bare forvandler seg, blir flere og mer ukontrollerbare etterhvert som tiden går, heldigvis lærer man mens man går veien og tilegner seg både teknikker og erfaringer som gjør det lettere. 

Dem som sier at alt løser seg bare man blir edru lyger, det er faktisk da jobben starter.

Min plan videre er å gå på samværet vi har neste helg, ta meg en prat med barna mine og se hva dem tenker om dette og ta det derfra. Det er dem som får styre denne skuta ifra nå, det er dem som legger reglene og hvordan vi skal ha det fremover også får jeg ta til takke med det jeg får. Jeg er ett voksent menneske og klarer meg, jeg har bygd meg opp ett verdig liv og ønsker helst og ta dem med meg videre i det.

Kjærligheten til barna kommer alltid til og være betingelsesløs, uansett. 

Ingenting kan ta ifra oss det vi har, det biologiske og blodsbådet vi har sammen, ingen kan ta ifra oss det båndet vi skapte allerede da dem var inni magen min. Ingenting kan komme imellom familie så lenge det ikke har vært vold rus eller traumatiske episoder bak, jeg vet i hjertet mitt at jeg aldri har gjort barna mine noe vondt.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg