Kjærlighet og hat går hånd i hånd

Dagene går videre og tingene kommer på avstand men vil alltid være der med meg. Kjærlighet og hat går hånd i hånd for når man føler seg sviktet kjenner man på begge følelsene omenannen. Mange av disse dårlige egenskapene har komt til overflaten og jeg har kjent på denne hevntanken mange ganger, faktisk har jeg ønsket og knuse hjertet hans på samme måte som han knuste mitt. 

Dette handler ikke om utroskap eller store svik som mange opplever, dette handler bare om løgner om noe som er viktig for forholdet våres og noe vi har lovd hverandre. Åpen ærlig og rusfri og de to første ble glemt.

Jeg tåler veldig dårlig mennesker som forandrer seg, det trigger mine traume og setter meg helt utav spill. Når mennesker forandrer seg foran meg føler jeg meg utrygg og som ett lite barn igjen, det er helt uutholdelig.

Å føle seg skjør og svak er det verste jeg vet og jeg hater det! å ligge her og sove mesteparten av dagene er som ett hån for min personlighet, og føle at jeg ikke kjenner min nærmeste er det vondeste jeg har opplevd i min rusfrie karriere. Alt annet klarer jeg og håndtere, men dette er for mye for meg.

Pappa er nok en gang på sykehus og har operert kneet enda en gang. Det er mye som skjer rundt meg av negativiteter og jeg kjenner at jeg er på nippet til og bli bitter, noe jeg har arbeidet hardt for og ikke bli.

Jeg holder meg fast i valget jeg har tatt og satser bare på at jeg snart kan få en god dag innimellom de dårlige, jeg klamrer meg fast i håpet om at også dette vil passere og bli bedre. 

En dag av gangen 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det er hårdt å bli såret. Og når alle sier det går over er det det værste en kan høre…..banj og steik og skrik i puta eller høgt til fjells. Du er såra og har lov og sørge….men du ER tøff Monica, HUSK DET!
      KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg