Kastet rått og brutalt inni virkeligheten igjen

Her er det ingen tid og miste og man rekker ikke og ha disse deilige lange frukostene lenger, klokka er snart 14 på dagen og jeg har ennå ikke spist. I går ble vi kastet tilbake i arbeidet her hjemme og er ennå ikke kvitt stanken av død fisk, men det er bedre enn i går så ting går fremover. Vi har vasket og skura siden vi kom inn døren hjemme og i dag startet pliktene med og kjøre de eldre på butikk og fikse disse praktiske tingene for dem. 

Dagene suser avgårde og først nå ser jeg hvor mye vi faktisk står på når vi er her hjemme, vi er ikke lenger vant med dette tempoet og alle pliktene som ventet. 

Vi har brukt noen timer på bilen i dag, fylt opp tanken, vært i maskin og vasket utvendig og skura ned hele innvendig. Vi har støvesugd hvert eneste område i bilen og fått den som god som ny! nye matter og nye wonderbaum i speilet gjør susen! Jeg bestemte meg for at jeg iallefall skulle få gjort en konstruktiv ting i dag, og bilen var den ene tiden som måtte ordnes før kontrollfreaken inni meg fikk fred.

Det var virkelig travelt og komme hjem denne gangen, det er mange ting som venter og jeg har fått litt kultursjokk etter og bare slappet av over så lang tid. Det er bare og komme seg opp på føttene igjen og starte arbeidet med og få stanken utav huset slik at det blir litt koseligere her. Død fisk lukter noe jævlig.

Som dere ser har vi blitt kastet rått og brutalt inni hverdagen igjen, det er sikkert like greit og vi er uthvilte og ready for action! egentlig har vi ett veldig fint liv her i Måløy by og kan faktisk ikke klage på noe som helst, selv om vi gjør det hele tiden 🙂 

 

Om dere liker denne bloggen og konseptet vårt så hjelp oss og dele og spre budskapet våres! <3

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. Heisan Monica 😉🥰 Jeg heter Nina aka Ninnis og ville gi deg et par små tips ang den døde fiske lukta men kan godt være at du vet dette men sett noen små skåler med eddik og vist du har slike støvsuger kuler med lukt til å ha inni støvsuger poser så legg 2-3 kuler på en skål i hvert rom det luktet men ps ikke bruk for mange kuler da dauer du av den lukta he,he 😂😂🥰❤️ Du får kjøpt evt slike kuler på Elkjøp el andre elektriske butikker iallefall og er drøye og ikke så dyrt 🥰❤️

        1. Ja det skjønner jeg jo veldig godt og masse lykke til og håper at du blir kvitt lukta snart da 🥰❤️ Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg