Kaster fortiden på bosset og sier velkommen til fremtiden

Slik føles det etter og ha kjørt 5 billass med boss og søppel på bossplassen! Jeg føler jeg gir plass til fremtiden som ligger foran oss ❤️ Dere aner ikke hvor mange dårlige minner, hvor mange påminnelser som har blitt kastet i sekker og ut av livene våres og det føles helt magisk.

Jeg vet det høres rart ut, det er jo ikke noe sensasjonelt eller utenomdetvanlige, det er så lite og normalt som en kan få det men jeg føler at sjelen min er renset for hver sekk som har blitt kastet.

2 kommentarer
    1. Kom på ein søndagsskulesang når eg leste innlegget ditt : For han har kastet alle mine synder bak sin rygg, jeg ser dem ikke mer, jeg ser dem ikke mer ……..Det er ein stor lettelse å få gjennomført slikt storarbeid som dokke har styrt med no. Sikker på du føler deg lettare og gladare no Monica 👍🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg