Kasta tilbake til virkeligheten

Snakker om brå vendinger og at tiden går altfor fort, jeg som trodde tiden fløy før har måttet lære meg at tiden som edru faktisk går enda fortere, min kjære ble kastet ut i virkeligheten i dag etter mange uker med ferie og i morgen tar jeg fatt på min første vakt på jobb som ett gift kvinnfolk! 😁 jeg har bare tatt ut en uke ferie på grunn av bryllupet, ellers har jeg jobbet 100% i jobben min som erfaringskonsulent denne sommeren og har lært vanvittig mye av å få mer ansvar, jeg føler at jeg har funnet plassen min og fått vokse inni rollen min.❤️

 

I morgen starter livet igjen, dette livet som jeg har blitt skikkelig glad i! ❤️ dette livet vi har formet og laga oss selv og alt dette vi bare kunne drømme om før. Livet har faktisk blitt ganske så greit for oss.

 

Jeg husker alle reisene jeg har hatt til barna mine, disse lange båtturene og ventetida der man får ekstra god tid til og kjenne på sorgene og gledene ved og være mor på avstand. I alle disse årene har jeg brukt dem til og tenke på hvordan jeg skal endre livet mitt når jeg kommer hjem, hvordan jeg skal ta grep for og endre meg og bli bedre. Nå har jeg gjort det, jeg har gjort jobben og har gjort alle disse tingene jeg tenkte jeg skulle gjøre for og bli en bedre mor på avstand, nå skal vi bare nyte reisen videre og la livet ta oss dit det fører oss, jeg er ikke lenger redd for fremtiden og hva den vil bringe. Jeg vet at barna vil ha en sentral rolle i livet uansett, det er godt og kjenne på.❤️

Det jeg husker best av livet jeg hadde før var dette mørket, dette intense mørke som alltid omringet meg hvor en jeg gikk. Jeg husker fortvilelsen av å ikke fungere som jeg skulle eller som alle andre forventet at jeg skulle, denne følelsen av å alltid mislykkes uansett hvor hardt man prøvde, det er ett mørke jeg aldri vil tilbake til. Uansett hva som skjer i livet nå så vet jeg at det aldri vil bli som før så lenge jeg ikke tar den første slurken, så lenge jeg ikke faller for fristelsen for pausene rusen ga kan jeg fortsette og gå denne veien og nyte av alt livet har og by på.

Vi skal tilbake til virkeligheten etter å ha hatt tidenes drømme-bryllup, men det er slettes ikke verst å bli kastet tilbake til en virkelighet som er så bra ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Så nydelig skrevet <3 Og jeg har jo helt glemt å kommentere blomstene, lilla roser er min favorittblomst, og de kledde du godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg