Kasta rutiner og struktur til H………!

Fy flate så rart det har vært i dag!😳🤭

Å ha tid sammen på dagtid, våkne sammen og få noe utav dagen FØR man reiser på arbeid.🤭

Jeg er ett menneske som er avhengig av rutiner og struktur, men akkurat i dag nyter jeg det å faktisk bryte rutinene litt og kjenne på hvor godt det er å endelig ha litt tid sammen med Sebastian! vi har kost oss masse!❤️

Nå er både gave til farmor i boks og en date på kafe, på en helt vanlig tirsdag som overhode ikke er vanlig for oss…🤭


I morgen har jeg en fridag innimellom slaga og jeg håper at morgendagen kan gi meg litt påskestemning!🐣 vi har store ambisjoner for påsken og stikkordet blir: ut i skog og mark!😁

 

Siden vi ikke får reist slik vi pleier så tenker vi og bruke påska på og komme oss ut og tråkke over denne dørstokkmila. Med mange røde dager tror jeg at vi får målet vårt oppnådd, om ikke viljen svikter på begge to.😅

 

Nå gjør jeg meg klar for vakt på jobb og jeg gleder meg, jeg tenker at jeg er heldig og privilegert som kan glede meg til hver eneste dag på jobb. Ikke alle er så heldige ❤️

Om arbeidsdagen blir like fin som starten vi har hatt så kan ingenting ødelegge humøret, hodepine eller ei 😁

Nuuuu kjør vi! 😁

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg