Kasta rett inni hverdagen! ett klima sjokk, en øye åpner!

Man kan si hva man vil, men å komme hjem ifra ferie er jammen ikke bare kjære mor! etter å ha slikka sol i 8 dager for så og ta fatt på dette “vanlige” livet vårt, bli kasta inni kaoset.😳

 

Jeg blir matt!🤭

 

Først når man har hatt en lengre pause får man se hvor hektisk man faktisk lever til vanlig, alt blir overveldende og mye.

 

Det er jammen ikke bare bare å ta fatt på hverdagen igjen, men jammen er det litt deilig også.😁

 

 

 


I dag har vi fylt opp det tomme kjøleskapet vårt og har  handlet inn til 62årsbursdagen/bryllupsdagfesten som vi skal ha i helgen!❤️ jeg har latt Sebastian sove så lenge han ville og har selv gått og sulla her heime og fått på plass alt. Det er rart hvor mye som må gjøres når man har vært borte så jeg har tatt en skikkelig rydding!😁

 

Det skal være Elvisfestival i helgen som allerede har startet så vi kommer hjem til liv i gatene og en varme som gjør at svetten spruter, jeg som forberedte meg på og komme hjem og fryse.😅

 

Her blir det fest!😁


Jeg har fått friske blomster i huset og har fylt ett glass med iskald Solo Super etter å ha sprunget rundt som en jojo i hele dag. Jeg kaller dette ekte hverdagsluksus!❤️

 

 


Nå må vi bare finne utav hvordan vi bestiller kaker til helga, det er ikke like enkelt som det en gang var når man bare kunne gå inni butikken og bestille der.🤭

 

Nå må man nemlig ha en app, søke opp stedet man ønsker kaken levert og finne utav hva man vil ha men vi får ikke søkt opp stedet vi bor på og har prøvd alt.

 

Om det blir kaker er usikkert men fest blir det! vi har mye å feire denne helgen ❤️ 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg