Kasta inni realiteten igjen

God morgen venner og velkommen til den andre dagen i januar!❤️

 

Jeg skal ikke tilbake på jobb før på torsdag så jeg har hele to dager til å bare lande og gjøre meg klar for hverdagen igjen, det føles godt akkurat nå. Sebastian startet på jobb i dag og blei kasta inni realiteten igjen, hverdagen våres ellers er ganske hektisk så etter en lang friperiode er det ikke bare bare å starte på an igjen.🤭

 

 

 

 

I går kastet vi ut jula og jeg brukte hele dagen på leiligheten våres, i dag tenker jeg å gå igjennom de nye bøkene til dette semesteret på skolen. Det siste avgjørende semesteret! 😁 jeg gleder meg til og avslutte dette kapittelet, få inn alle eksamenene og bare starte på det nye kapittelet som venter på oss! ett kapittel med mer frihet til og gjøre alle disse tingene vi elsker, spesielt savner jeg reisingen våres.❤️

 

På mandag starter skolen igjen og studenttilværelsen er med ett, ett faktum!

Bare innom for og ønske dere en flott tirsdag! stor klem ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg