Kan man bli glad i å trene?

Jeg har aldri vært ett menneske som har kosa meg på treningsstudio og har aldri gledet meg til å gå turer, det har blitt gjort med tvang!


Jeg har aldri helt forstått disse som med glede oppsøker trening og som med den største letthet går seg en tur som kos og tenker og gjøre noen endringer for og forandre mitt dårlige forhold til akkurat dette! Det er på tide og det er flaut og være i så dårlig forfatning! Jeg er ung og tenker og leve lenge.

Med den nye jobben der trening og kosthold er en naturlig del av arbeidshverdagen må jeg bare sette igang og finne denne treningsgleden som mange tydeligvis innehar 😁❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg