Kan ikke gifte meg slik

 

 

På andre natten med elendig søvn og det kjennes ut som hjertet mitt blir slitt utav meg med jevne mellomrom. Vi er pårørende til flere og det suger livet utav meg 😞 Det har blitt helt klart at vi er uenige på det helt elementære når det kommer til våres roller som pårørende til fedre. Disse to dagene har vært helt jævlige og nå vet jeg verken inn eller ut lenger. 💔


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jeg heier på dere, på kjærligheten deres og på familien deres❤️ Jeg kjenner ikke til situasjonen utover det jeg leser, men jeg vet at dere er sterke, fornuftige og handlekraftige. Ta ett skritt tilbake, pust med magen. Prøv å ikke la følelsene ta overhånd. Tenk på alt dere har oppnådd, og nå har dere støtt på et skjær i sjøen. Jeg er ikke i tvil om at dere vil komme gjennom dette også, kjærligheten seirer – alltid❤️💙 Jeg heier på deg – alltid❤️

    2. Sender deg en god klem, kjære deg❤
      Ille å se deg sånn og vite at du ikke har det godt om dagen💔

    3. Pårørende må til for å ordne opp. Vist det gjelder dine /deres nærmeste. Kan ikke forlange att andre utenom nærmeste fam skal ordne opp. Ønsker deg /dere lykke til med det som er på gang.
      Vanskelig for dei nærmeste å ta et valg uansett kva det er på gang 🥰

    4. Ikke lett når man er uenige om viktige ting som pårørende. Da er det lett å la følelsene ta overhånd. Det er sånn jeg har reagert selv. Men må prøve å ikke la det sluke deg. Og ikke ødelegge forholdet til de en er uenig med. Det er det sjelden verdt. Men ikke lett sånn generelt. Stor styrkeklem ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg