Kan eg bare få lov og være meg ei lita stund?

Tilbake til hverdagen med dens rutiner og faste klokkeslag. Tilbake til det trygge og det vante der man må lage frokosten selv og er selv ansvarlig for hus og heim, hotell-livet er over for denne gang men det er ikke lenge til neste runde med luksus. Denne uka jobber min kjære sein-vakter og jeg sørger for at heimen er ett stille sted, slik at han kan sove seg frempå, en stille start på dagen er ikke til og forakte etter helga og jeg kjenner at jeg trenger noen dager for og komme meg.

❤️

Egentlig skulle jeg ha lagt inn treningsøkter hver eneste dag fremover, jeg skulle ha vært godt igang men har pådratt meg en skade i kneet og må vente til dette går over, jeg har ikke helt tatt hensyn til skaden og kjørt på med både jobb og forsøk på treningsøkter som har endt med at det bare har blitt enda verre, denne uka tenker jeg og faktisk ta hensyn til det vonde kneet slik at jeg fortere skal få komt igang igjen.

❤️

Det er mange ting man egentlig skulle ha gjort og jeg har sikkert tusenvis av prosjekter jeg kunne ha startet på, men for første gang på det jeg kan huske har jeg slått meg til ro med og bare ta livet som det faller seg, jeg har ingen hastverk og alle disse tingene som føltes så viktige å få gjort er i den store sammenheng faktisk bare ubetydelige.

❤️

Jeg gleder meg til og starte denne uka med den innstillingen, jeg gleder meg til og prøve en ny innfallsvinkel og faktisk ta det litt med ro (og faktisk gjøre det). På mange måter føler jeg meg som ett nytt menneske som tenker at det bare er helt greit og bare være meg, uten alt styret, om jeg bare får lov å være meg en liten stund, så er jeg fornøgd.

Nå kjører vi igang uka kjære lesere!❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg