Kampen for livet – bruker naturen i prosessen med å leve rusfritt

Hver eneste dag søker jeg ut i naturen og alle naturattraksjonene vi har her på Vestlandet  ❤️ . Jeg finner en fred der jeg ikke finner noen andre steder, jeg har ikke en normal bakgrunn og verden er ganske så komplisert. Vi har gjort noe ingen andre har gjort før oss, vi har delt hele den private reisen med verden.

 

 

Helt ifra start var jeg klar på og være fullstendig ærlig med både meg selv men også alle andre, løgnene og hemmelighetene skapte angst inni meg. Nå ligger hele reisen ute slik at alle kan lese den, jeg finner roen i naturen og bruker den til egen fordel når jeg behøver den. ❤️

 

 

Det er vanskelig og forestille seg meg som en privat person, lukket og med den store muren oppe, det er vanskelig og se det for seg nå når jeg har åpnet meg opp for alle, åpenheten har reddet meg ifra fengselet jeg selv bygde opp rundt meg.❤️

 

 

Vi er ett par rusavhengige som har valgt og kutte rusen sammen, vi lærer oss dette normale livet sammen hver eneste dag og deler også hele hverdagen her på denne bloggen. Vi har fått livet i gave etter mange år på sidelinjen og med en destruktiv livsstil mange ikke klarer og forstå, vi bor også på ett lite sted på Vestlandet og har måttet bekjempet både rykter og bygdedyret, med denne bloggen er det ikke lenger like interessant og skape rykter eller spre usannheter siden sannheten ligger her klar og tydelig.

 

 

 

Åpenheten på denne bloggen kan være uforståelig for mange, men den har faktisk gjort denne prosessen langt enklere for oss, nå kan folk endelig se hva som faktisk gikk galt og ikke bare de dårlige handlingene som har blitt gjort. Åpenheten har reddet oss.❤️

I dag gikk min “terapitur” til Vågsberget! anbefaler dere og søke dette opp for her er det masse historie bak disse byggene. Jeg finner fred når jeg går på dette stedet og tar bilder og tenker på hvor godt bevart dette stedet er. Jeg håper at også mitt liv blir en positiv historie om noen som klarte og snu livet og gjøre positive ting også for andre. 

Livet handler om opplevelser! 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg