Julestria gir intriger i heimen, mørket siger på og surrehue er tilbake

Ny dag, nye muligheter? eller?🤭

Her høljer regnet ned (som vanlig) så det er lite fristende å gå ut på en tur eller i det hele tatt komme seg ut døra her hjemme, greit nok! vi er Vestlendinger og tåler en del regn men i år tenker jeg at også vi har fått kvota våres!😳 det er svært sjeldent jeg klager på været men i år har jeg tatt meg selv i å bli en slik en.🤭

 

Akkurat i dag er jeg så sjeleglad for at jeg startet pyntingen litt tidlig og fikk litt lys i heimen! jeg er av typen som lett påvirkes av mørket og dårlig vær, jeg kjenner allerede at stemninga i stua gjør ting lettere. Lys må vi ha! ⭐️

 

Jeg har jo knekt rygg så jeg har sendt min kjære mann på loftet for å hente ned jule-sakene våres! mannen min skal ha mye, han er ekstremt flink på veldig mye men å leite det er hans dårligste evne.😂

Det hjelper jo ikke at han har en kone med god hukommelse (på enkelte ting) så jeg merket jo at noe var borte, han påsto hardt at han hadde lett overalt og at det ikke var en eneste ting igjen på loftet. I dag tok jeg meg en runde på tross av at jeg ikke skal opp dit når ingen er i huset her, men jeg klarte ikke å dy meg. Det første jeg så var puta jeg manglet og jule-gardinene mine som jeg visste jeg hadde men startet og undre på min egen hukommelse når han var så påståelig i talen sin.

Når intrigene er på dette nivået så skal vi ikke klage, men jeg liker å ha rett så han skal få høre det (tro du meg).😅

Jeg har fri i dag og skal på seinvakt igjen i morgen, jeg har slutta med medisiner som gjør at hodet verker og symtomene på ADHD smyger seg tilbake i hverdagen, jeg prøver så godt jeg kan og håndtere dette uten medisiner for jeg har tross alt levd med dette hele livet uten å ha visst om det (fikk diagnosen for kort tid siden).

Jeg kan love dere at det er ett forbanna surr her hjemme når jeg skal utføre noe eller gjøre de enkleste ting, jeg går bokstavelig talt i runding noen ganger. 😆 Det hender at jeg ler godt av meg selv når jeg er tilbake til å sette meg i baksetet når jeg skal kjøre meg en tur, det har ikke skjedd siden før jeg startet på medisiner så jeg tenker at jeg bare får bli vant med å være ett evig surrehue! jeg vet nemlig at det er mange av oss og at å le av seg selv bare er en bra egenskap å ha i baklomma. 💘

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg