Julemorgen slukker alle sorger (bildedrøss)

Vi har for alvor tatt julefreden og har bunkret oss nede med mamma og dem der vi skal feire hele dagen sammen med dem! Bordet er fylt med de beste smaker julen fører med seg og jeg har en fred i sjelen. På tv-en ruller massevis av juleprogrammer og mamma har allerede kastet seg i bunaden. Pappa sitter omringet av nisser og står for maten i år, og det er slik vi liker det best! Denne jula er anderledes for hele familien, det er en ro over oss, ingen går på tå og hev og venter på katastrofene og vi er trygge på hverandre. Dette året har vært en befrielse for foreldrene mine som slipper og bekymre seg for meg lenger og det er godt og se at dem også kan senke skuldrene sine. Jeg nyter virkelig denne juleaften og håper at alle andre har det godt! 

 

Jeg har ett eneste problem denne julen og det er maten. De siste ukene har jeg bare spist når jeg har begynt å bli dårlig, og det har gått i bananer og ting som er enkle og få i seg. Spiseforstyrrelse i jula er en dårlig kombinasjon når huset bugner med mat og jeg blir uvel bare jeg tenker på å spise, jeg satser på at nyåret med terapi og proff hjelp kan også hjelpe meg på dette området! Det er ingen skam i å si åpent at man sliter litt!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg