Juleklikken! det har offisielt bikket over i heimen!

Mammas store hemmelige drøm har nok alltid vært at jeg skulle bli glad i jula igjen, spesielt det året jeg kastet juletreet hun hadde pynta til meg ut vinduet. 😂 Jeg og jula har aldri gått sammen, og denne klumpen i magen som allerede i oktober kom kjenner jeg som min egen baklomme. Det er ikke daglig kost her hjemme at det er jeg som går på loftet og henter sakene ned og heller henne som trer jula nedover hodene på oss andre. Nå er vi to klikkehøner sammen. 😂

 

Vi har bestemt oss for og lage nye tradisjoner sammen, gjøre alle disse tradisjonelle tingene og faktisk kose oss med forberedelsene til jul. ❤️ Jeg har i kveld tømt loftet for juleting og det resulterte i ett bomba kjøkken og fullstendig kaos i heimen, men hey! det er verre før det blir bedre. 😁

Vi tar ikke heeeelt av ennå! det er tross alt bare den 12.november, men noe må nå være lov nå som lysten meldte seg. Jeg har vært uten denne iveren i så mange år at jeg sluker alt jeg får av julestemning og glede over disse småtingene. Egentlig bryr jeg meg lite om regler rundt hva som er greit og ikke når det kommer til pynting, jeg har brutt regler som er langt mer alvorlige. 😂

Nå som jeg har denne bloggen kan jeg like godt spre litt julestemning til dere! men jeg tenker å ikke avsløre alt med det samme, litt må man holde igjen! ❤️

Jeg har hatt en veldig fin kveld og håper at dere har hatt det samme! responsen på denne bloggen er helt vanvittig for tiden og det er min største glede og sette meg ned og oppdatere dere om hva som skjer i dette rusfrie og nye livet våres! ❤️❤️❤️

Ønsker dere med dette en riktig god natt! del gjerne deres tanker rundt jula og pynting i kommentarfeltet, er det lov og starte allerede?  eller burde man ha beherskelse nok til og vente? 😂

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

14 kommentarer
    1. Helt innafor å pynte til jul nå, butikkene har jo startet so why not. Selv venter jeg til 1 desember da gubbelille ikke er like ivrig som meg 😂😂❤️🎅🏼🎄

    2. Nei, nå ble jeg skikkelig misunnelig på all den fine pynten! Jeg har en julestjerne, to reinsdyr og en liten nisse liksom… Må på en bitteliten handletur i morgen, kjenner jeg 😀 Kos dere med denne tiden <3

    3. Jeg snikpynta verandakassa ved inngangen med bittesmå nisser i går. Lurer på hvor lenge det går før de andre i heimen oppdager det…
      Og du, det glassjuletreet ditt med de bittesmå kulene var helt nydelig. Jeg ble bare sittende å tenke Å!!! Så nydelig!!!!

    4. Det begynner å ligne et slags misbruk av dine følgeres empati og følelser – måten du bruker oppmerksomheten på deg selv, det du dramatisk forteller om ting dom skjer og de valgene du gjør for ditt liv. Sjekk overskrifter og innhold, scroll og les!
      Det er en berg og dalbane av krisemaksimering og nå ser det plutselig ut som at alt går fullstendig på skinner gjennom felles juleforberedelser og forventning. Hva skjer, egentlig? Hva er sannhet av det som fortelles her inne?
      Krise på krise, folk får omsorg for deg og vil hjelpe. Du vil finne nytt hjem og spammer din nød i innlegg på innlegg der du antyder mulige fatale følger.
      SÅ – nå er alt plutselig en rosenrød idyll. Jeg forstår ikke sammenhengen i alt du forteller.
      Jeg føler meg brukt. Misbrukt? Blir vi ført bak lyset?

    5. Klart det er lov å pynte til jul nå 🥰❤️🎅🏻🎄🤶🏻 Jeg pleier å begynne første uka i November da jeg har sååå masse jule pynt og alle rom skal pyntes her på Gården og har 3 stuer,2 kjøkken rom og 1 soverom og bad og 2 innganger her i 1 etg og andre etg er det kun 1 rom som er ferdig innredet sååå er mye å pynte og pynter litt ute oxo ved huset og låven får lys lenker og i år vil vi kjøpe en sånn led lys nisse og ha på veggen på låven. Men som sagt i år har jeg ikke begynt som er Krise 🙈 Men håper å få litt hjelp til uka og da bare MÅ jeg begynne 🎅🏻🎄🤶🏻 Kos deg kjempe masse med jule pynting du med god samvittighet🥰❤️ Å forsett å stå på med dine flotte ærlige innlegg ❤️🥰❤️ Klemmer ifra Nina Kristine Kabbe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg