Julefeiringa – Alle de knuste forventningene – Pårørenderollen

God morgen lesere!❤️

Det er ikke rent tilfeldig at jeg poster dette innlegget akkurat nå, jeg har nemlig fortsatt problemer med min Google Analytics og leserne mine begynner ikke å telle før klokka 9 på morran!. Nå har jeg satt en ekspert på saken og håper at dette gnagsåret snart kan få fred, sjela mi rister når jeg tenker på det.😂

 

I dag har jeg ett oppdrag som jeg er spent på! jeg skal nemlig holde ett innlegg på “Møteplassen” som er 👇 

helsefremmande dialog mellom pårørande og fagfolk innan psykisk helse/rus

 

Kveldens tema er “Julefeiring” og jeg kjenner at dette er ett tema jeg kunne snakket om i flere timer. Jeg har mye på hjertet men har bare 3-5 minutter på meg så den store utfordringen er å fatte seg i korthet og få frem de viktigste elementene.😁

 

 

Dette er noe jeg brenner for nå når jeg selv har komt meg utav rusen men også fordi jeg selv er pårørende til en pappa og har hatt mine opplevelser når det kommer til jul og denne rollen.❤️

 

Jula har aldri vært noe jeg har gledet meg til, jeg kan huske denne spenningen i magen når jeg var helt liten men den forsvant etterhvert som erfaringene mine ble at de store forventningene alltid ville bli knust. ❤️

Jula setter store lyskastere på de områdene der vi ikke føler at vi strekker til, om vi føler oss litt mislykka eller kjenner på ensomhet så får denne høytiden dette ekstra frem på en måte.❤️

 

Jeg håper at dette går bra og at jeg har hodet med meg. Men først jobb! dette kjenner jeg blir en lang dag, kryss det dere har for meg. 🤞😬🫶

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg