Juleangst bytta ut med ekte juleglans!

Vi har hatt etterverngruppe i kveld og er på vei til Bakeriet på Bryggja og hente bakevarer vi får gratis ett par ganger i uka. Vi deler det ut til mennesker som fortjener det ❤️

Vi sitter og venter på veiarbeidet som er en av mange utbedringer dem gjør her vi bor. Det eneste jeg har lyst til er og komme meg hjem til senga mi, nå er jeg faktisk sliten og kjenner hvor hardt ting går innover meg. Jeg er ikke så tøff lenger 😂

 

Det har rett og slett blitt for meget for selv meg ❤️

 


Jeg fortsatte galskapen jeg satt igang i går, jeg vet ikke hva som har skjedd men presset den siste tiden har satt igang ett merkelig behov for og pynte til jul. 😂 vi blogges snart ❤️ Dere er FANTASTISKE! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg