“Jula skal ned” med Monica! let me inspire you!

I dag har det skjedd saker i denne leiligheten!😳🎅🏻

 

Jeg begynte å pynte til jul allerede i begynnelsen av november fordi jeg visste hvor hektisk tiden frem til jul ville være.❤️ Jeg ønsket og virkelig få nyte juleheimen min. Tiden vi har fått hjemme til kos har vært begrenset og jeg er glad for at jeg startet så tidlig. Jeg er glad for at jeg lytta til meg selv og min egen magefølelse! 😁

 

Nå starter vi ett nytt år! 😁 og jeg gjentar fjordårets fine tradisjon, jula skal ned før jeg starter på jobb igjen, som en ren start!😁

 

I fjor var jula borte allerede 1.januar, jeg startet da i en helt ny jobb som erfaringskonsulent og ville gjøre noe symbolsk, å ta ned julepynten ble denne symbolikken på noe nytt og spennende.

 

I dag har jeg gjort noe jeg aldri ellers gjør, jeg har vasket stue-vinduene våres og man skulle tro at det bodde 10 små barn her! 😂 det er fingrer overalt og jeg fatter ikke åssen min kjære mann klarer det.😳

 

Denne dagen har gått vanvittig fort! jeg håper at min kjære er fornøgd med kona si i dag! nå gjenstår bare bærejobben til han….😂

 

Kunsten i å pakke ned julepynt er oppbevaringen, jeg har mange kasser og slike poser av hardplast som rommer MYE! jeg har også ett sted på loftet der jeg har alt til jul, så slipper vi og lete oss ihjel IGJEN til årets jul. Smarte løsninger er cluet!😁👇 la meg inspirere! 👇

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg