Jula har alltid vært vond, i år endrer vi det hele

Starten på denne nydelige søndagen handler om å gjøre heimen klar for jul!❤️ i uka som kommer venter både nattevakt, samvær med barna mine og flere avtaler på sjukehuset i Førde, denne uka kommer til å gå fort så jeg må stålsette meg slik at alt hjemme er klart for juleaften!🫢

 

Uansett så kommer denne jula til og bli bra, og om den blir bra nok så er det greit for meg.❤️

 

I år feirer jeg og Sebastian her i stua våres, vi lager mat og besøker kirka og skaper våres egne tradisjoner.

 

 

Jeg bestemte meg i fjor om at noe måtte gjøres, jula blir alltid til en negativ ting så i år tar jeg saken i egne hender og distanserer meg ifra alt som kan skape negativitet! i år tar vi jula tilbake for alvor! det blir merkelig å feire på denne nye måten men jeg er sikker på at det blir den beste jula iallefall jeg har hatt noensinne.❤️

 

Rett etter juleaften reiser vi til Bergen og skal være der helt til neste år! jeg har alltid drømt om å feire nyttårsaften der og i år settes drømmen ut i det virkelige liv, vi gleder oss masse til å måtte dele oss opp denne jula for å rekke å få vært sammen med alle, vi har fått en storfamilie.

Nå skal jeg suse videre og fikse og styre og stelle! dette er en bra søndag! 😁🫶

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg