Jentekveld med mange sprell! Dette gjør vi igjen!

Hallo venner og velkommen lørdag den tjuefjerde februar!❤️

I går kveld klarte vi alle tre og få plass til en jentekveld i ett ellers så hektisk liv! 😁 og herlighet så jeg trengte det!😳 jentesnakk, Skipbospilling taco og bare avslapping og avkobling ifra verden utenfor. Slike kvelder må vi få tid til innimellom!❤️

Jeg er så glad for at jeg har dem som venner, riktig privilegert faktisk! 🌹

 


I dag er egentlig planen å ta med oss pappaen min til Nordfjordeid bare for og komme oss utav bygda.😁

Jo mer vi nærmer oss 7.mars, jo mer panikk kjenner jeg i kroppen. Jeg er på DYPT vann når det kommer til eksamen og ellers er jeg egentlig ganske skoleflink, men nå bare kjenner jeg at prestasjonsangsten strammer rundt halsen på meg.😬

 

Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til at dette skoleåret er over, jeg går med en følelse av å aldri ha fri og jeg merker at jeg blir sliten av å ha arbeid utestående hele tiden. Ett konstant jag etter klokka….

 

Nå skal jeg starte denne lørdagen og få mest mulig utav denne frihelga! det er ikke ofte vi får så mye tid sammen, jeg og Sebastian så det skal nytes.❤️

 

Ha en flott start venner, jeg håper dere har bedre vær en oss 🌞😁

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg