Jeg visste at dette ville bli en bra helg!

Jeg merket det allerede på fredag at dette kom til og bli en god helg, jeg klarte nemlig og skape denne fredags-følelsen!❤️ jeg jobbet i går og i helger der jeg jobber klarer jeg liksom ikke å få denne skikkelige helgefølelsen men denne gangen satt den og det har gjort at helgen har faktisk føltes som en helg.😁

I dag har vi brukt tiden på og besøke venner og familie, vi har vært på bingo i kveld og har vasket mange maskiner med klær, hjemmet våres ser ut som ett privat vaskeri med alle tørkestativene 😂 Jeg føler at vi har fått masse utav denne fridagen sammen og vi har gjort disse tingene vi elsker å gjøre.❤️

 

Jeg gleder meg til og ta fatt på den nye uka og jeg har faktisk skrevet meg en liste over ting jeg må huske å få gjort, jeg har sluttet med lange lister over krav til meg selv men denne gangen måtte jeg lage ei todolist bare for å vite at jeg får gjort alt.

Denne uka skal vi fikse eller finne utav hvordan vi skal få oppvaskmaskin i leiligheten våres! det blir en glede!😁 og vi må få en sjekk på bilen før vinteren, så jeg har en del å henge fingrene i for å si det slik!

Jeg håper bare at jeg får sove i natt 🤞 men først Farmen og chill i sofaen med min kjære. Natta lesere, vi blogges i morgen❤️

Ps: det ble ingen gevinst på bingoen, jeg har jo sagt at jeg har mistet vinnerlykken min. Men det gjør ingen verdens ting. 😁

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg