Jeg vil trenge bloggen og dere i dag ekstra mye

Rehaben vi hadde i Bergen i helgen har ført til at jeg som har slitt med søvnen så lenge jeg kan huske sover som ett nyfødt barn om natta! 😳 Jeg våkner og forstår ingenting, fullstendig i koma og ekstremt uthvilt! 😳🤭 Så er det slik det føles å faktisk sove skikkelig? 🤭

 

 

Anyway! Lista mi venter og jeg skal ta det verste først. Besøksforbudet må forlenges og jeg er bare nødt til og hoppe i det før jeg utsetter det igjen.

 

 

I dag vil jeg virkelig behøve all styrke jeg kan få ❤️ det føles ut som jeg besøker en verden som har blitt fjern for meg, denne verdenen som jeg prøver og unngå og stenge ute. Nå må jeg oppsøke den på ny og alt vrenger seg inni meg.

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg