Jeg vet ikke hvordan man takler å lykkes

Reklame | Ellos

Hele denne prosessen med å slutte med rusen er fylt med perioder, og når jeg ble fortalt dette skjønte jeg ikke helt hva dem mente. Akkurat nå er jeg inne i en merkelig periode, livet har lagt seg på en måte og det er stabilt, jeg har på en måte oppnådd så mange ting nå, og er i sluttfasen på mange av disse tingene jeg skulle oppnå og jeg er vant med selvsabotering. I absolutt alle situasjoner før ødela jeg bevisst og ubevisst for meg selv når jeg innså at jeg kom til å lykkes med noe, og det høres utrolig teit ut men jeg er ikke vant med å håndtere det å klare noe jeg har jobbet for lenge uten å ødelegge for det. Lappen var den største bragden jeg skulle oppnå og nå er jeg meldt opp til oppkjøring og bare venter med å komme inni denne sluttfasen, så når jeg klarer dette store målet så trenger jeg noe nytt som driver meg på samme måte. Jeg må ha ting jeg skal oppnå for å føle meg vel og motivert og det skremmer meg at jeg kansje ikke vil finne noe slikt fremover. Jeg har gått igjennom denne prosessen fortere en jeg trodde og ante ikke at denne fasen ville komme bare etter 7 mnd.

Denne selvsaboterende egenskapen er nok ett mønster jeg må knekke ned og kvitte meg med, men automatiske saker som skjer inni meg er vanskelige. En ting er iallefall sikkert og det er at jeg trenger mer påfyll med ting som utvikler meg og som driver meg, og jeg håper jeg i August får noen slike ting som engasjerer meg og som jeg kan være opptatt av. Jeg ser frem til denne måneden og er litt skremt over alle tingene som skal skje, jeg er jo ikke vant med action rundt meg i det hele 🙂

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg