Jeg vet ikke hvor lenge dette går

Jeg tror jeg aldri har vært så takknemlig for at helgen kommer som denne uka! Det er vanskelig og ha det vanskelig aleine og alt det der. Jeg gleder meg til min kjære kommer hjem og liker tanken på at han skal være hjemme i noen dager. Denne uka har virkelig vært tøff.

Når de levende rosene kommer på bordet så er det ett sikkert tegn på at det er fredag! små detaljer som gir en godfølelse inni oss.

Uka har ikke bare vært tøff men har vist meg hva som er viktig her i livet og hvor mye disse småtingene betyr, uten disse småtingene hadde jeg ikke sittet her og vært edru ennå.

Livet er sannelig ikke for pyser, og noen ganger går alt feil på samme tid. Akkurat nå er jeg bare glad for og ha komt igjennom det. Nå ser jeg frem til og feire 100 uker på rad uten rusen sammen med mannen min i helgen ❤️

Helgen skal brukes til og få all julepynten ned av loftet, få det sortert slik at vi er klar for denne høytiden. Som dere ser blir dette ett stort prosjekt fordi vi som veldig mange andre bruker loftet til alt vi ikke bruker, det blir rett og slett en samlingsplass til alt rotet 😂

Jeg gleder meg til og dele også denne helgen med dere og disse smågledene i hverdagen som er så viktige!❤️

Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten hula mi, åpenheten min og alle dere støttespillere der ute, dere gjør alt verdt stevet og gjør meg vanvittig sterk. Tusen hjertelig takk for støtten dere gir meg!❤️

 

God helg kjære lesere! <3

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg