Jeg unner deg oppriktig alt godt i denne verden

Nå har jeg kjørt og ventet i 6 timer i dag og merker at energinivået mitt er helt i bunn, det føles rett og slett som jeg har igjennomført en hel arbeidsdag uten å ha gjort noe som helst.

Jeg måtte vente to timer på mamma for så og fikse og ordne alle tingene med apotek og arbeidsgiver, oppgavene har hopet seg opp imens hun har lagt på sykehuset. Jeg prøver det beste jeg kan for og gjøre overgangen lettere og smidigere og er så utrolig glad for og få henne hjem igjen! jeg kjente henne nesten ikke igjen nå som hun har fått fargen tilbake i ansiktet sitt og ser så sunn ut!

Når jeg såg mammaen min etter å ha ventet i to timer så ble hjertet mitt fylt med kjærlighet! jeg sa til henne at jeg ikke har gledet meg så enormt til og se henne igjen siden jeg var ett lite barn, det sier litt om hvor kjærkomment dette var for oss.

Jeg unner mammaen min det aller beste her i verden og hun er nok en av disse motivasjonene mine til og fortsette, aldri ønsker jeg og svikte henne igjen og falle utenfor og ikke bry meg lenger. Jeg innser hvor heldig jeg er som faktisk har en familie, mange der ute sitter uten selvvalgt eller ikke, mange har ikke mange som bryr seg og veldig mange ytrer at dem ikke har noe å leve for eller skjerpe seg for, da blir det vanskelig og kutte det eneste du vet funker. Jeg håper jeg kan vise vei eller i alle fall vise at det er mulig.

Verden er fylt med ting jeg ønsker og oppleve, se og føle. Det er så mange ting jeg vet jeg aldri vil få muligheten til om jeg sprekker, omsider har jeg ett valg og selvom det er fredag og helg så er jeg fullstendig tilstede i det nye livet mitt med menneskene jeg virkelig bryr meg om rundt meg. Jeg er en av de heldige som har klart det jeg aldri trodde jeg ville klare, jeg unner alle denne følelsen jeg sitter med nå.

Det er rart og føle alt dette og kjenne på disse følelsene uten og flykte, jeg går utfra at det er dette som er livet og det hele tiden har vært meningen at det skulle være på denne måten. Jeg har bare rota meg bort og gått feil vei, endelig ser det ut til at jeg har funnet den rette stien. 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg