Jeg tror vi bare må flytte og forsvinne…

Det er søndag kveld og jeg prøver og ta innover meg alle inntrykkene jeg har fått igjennom denne rike dagen, det startet med en rolig morgen som endte på treningssenteret, så date i fjæra med min kjære, så bingo med min beste venninne der jeg faktisk vant 200kr OG to sjokoladeplater! jeg unngår slikt for tiden så begge ble gitt bort til to utvalgte, livet har blitt vanvittig rikt folkens! 😁❤️

 

Er det noe denne bloggen hjelper meg med så er det sortering! det skjer så vanvittig mye hver eneste dag og jeg vet ikke om jeg hadde klart og holdt orden i mitt eget hode uten å hatt ett sted og tømme meg, rett og slett! 😁 denne bloggen blir aldri kjedelig og jeg går aldri tom for ting og dele med dere, derfor er jeg glad for at denne bloggen er basert på hverdagslige ting og ikke sakene jeg kjøper for penger for da hadde jeg vært blakk for lenge siden. 😂

 

 

 

Jeg har blitt så glad i dere og daglig tikker det inn meldinger ifra mennesker i ulike situasjoner, enten foreldre eller mennesker med rusproblemer. Det er disse som treffer meg og disse lesertallene betyr egentlig ingenting, når meldinger ifra mennesker som våger og dele tikker inn kjenner jeg at jeg har oppnådd alt jeg ønsket meg med åpenheten! man trenger ikke å ha kjent på disse problemene for og bli engasjert, jeg deler ifra livet og alle slags mulige situasjoner og følelser, alle kan kjenne på slike ting innimellom og det gleder meg at dere finner noe her som gir dere noe. ❤️

 

 

Denne dagen har alt i alt vært god, jeg hadde egentlig ikke tenkt å ødelegge den med og dele om noe sårt men jeg kjenner at det blir falskt og dele bare de positive tingene. Rett før bingoen ble jeg kalt igjen, ett jævla toskehaud faktisk av en som står meg nær, helt uten grunn og luften gikk litt utav meg. Jeg ble hentet av venninna mi rett etterpå så gleden ble ikke revet bort ifra meg men jeg kjenner at det er vanskelig og leve ett positivt liv når noen alltid skal dra en ned. Jeg innser at dysfunksjonelle mennesker aldri vil bli noe bedre og det er med tungt hjerte jeg må innse at selv de nærmeste ofte kan være giftig for en. 

 

 

Min største drøm er og få kjøpt oss ett eget sted og være, ett trygt og godt sted der vi faktisk har kontrollen, der vi kan leve på våres premisser og ikke lar oss påvirke av andres problemer og vansker. Det er drømmen… 

Dette ble ett lengre innlegg en jeg planla men jeg kjenner at det påvirker meg stort at jeg lever så tett på mennesker som bevisst gjør sitt ytterste for at en skal ha det dårlig med en selv… men det hjalp og lette hjertet sitt i kveld. Tross alt har dette vært en magisk søndag! nå er jeg klar for sengen.

 

Natta lesere, takk for at dere lytter. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Så trist at en må oppleve slikt fra de rundt en. Håper at det ordner seg for dere og at dere får deres eget sted om ikke lenge ❤️

    2. Så synd at noen snakker slik til deg og ikke minst den trasige følelsen man får etterpå ,uansett hvor feil den personen tar så kan det stikke godt ei lang stund etterpå😕😩
      Hvis jeg noensinne vinner masse penger i lotto skal jeg bidra til at dere kan flytte til noe helt eget hvor det kun er dere som bestemmer ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg